Referenser
Våra kunder finns inom alla branscher och utbildningar.
Vi arbetar långsiktigt med hela personalen.
Skånebil, Ängelholm
I en värld där skillnaden mellan våra produkter och konkurrenternas blir allt mindre är det bara en sak som gäller: att vara bäst på att ta hand om kunder. Teatron har på ett inspirerande sätt fått vår personal att inse hur viktig den egna insatsen är för företagets framgångar. Vi har bl a fått lära oss att vara observanta på vilka signaler vi sänder
ut, tips på hur man skapar bra kontakter med kunder och kolleger, förståelse för att det är våra olikheter som skapar en dynamisk organisation men att det är nödvändigt att vi delar samma vision. All personal har fått två utbildningsdagar med ett halvårs mellanrum. Detta har resulterat i att vi tagit stora kliv framåt i kundattitydundersökningar, fantastiskt kul att ligga i topp och självklart lönsamt i förlängningen.
Sten Hagman VD, Marie Hagman Marknadsekonom, Skånebil Ängelholm
MAXI ICA Stormarknad, Kalmar

Vi på MAXI ICA Stormarknad i Kalmar arbetar sedan tre år tillbaka med Pernilla och hennes kollegor på Teatron. Vi är nästan 100 medarbetare i vår butik som i mindre grupper under en hel dag fått både inspiration och handfasta instruktioner till ett riktigt proffesionellt kundbemötande.
Enligt medarbetarna var detta den bästa utbildningen de någonsin deltagit i!
För att få en långsiktighet i detta har vi sedan följt upp med ytterligare två heldagar för hela butikslaget. Pernilla har fått oss att förstå vikten av positivt tänkande och aktiva möten med människor. Hon har fått oss att tänka efter varför jag går till jobbet och vad mina handlingar och ord betyder för människorna runt omkring mig, vikten av att kommunicera rätt.
Nu jobbar vi vidare i mindre grupper och går in på ledarskapets svårigheter och utmaningar.
Pernilla är en riktig vitamininjektion och hennes ord leder verkligen till funderingar över mitt eget beteende. Vi är fantastiskt lyckliga över att vi på ICA MAXI i Kalmar av kunderna blev valda till „Årets MAXI-butik 2009”. Jag är övertygad om att Pernilla har stor del i den äran…
Catharina Grundström, MAXI ICA Stormarknad Kalmar
MAXI ICA Stormarknad, Ronneby

Alla mår vi bra av en personlig utveckling som en ständig process hela livet. Att hela tiden utbilda personalen ser jag som en viktig långsiktig invenstering. Personalen är vår viktigaste resurs och konkurensmedelmedel. I en hårt konkurrensutsatt verksamhet kan personalens bemötande mot kund vara helt avgörande för val av inköpsställe.
Mycket tack vare Teatrons utbildningar för hela butikslaget – bemötande, team och ledarskap – har vi lyckats bli bäst i landet på kundbemötande i Maxis NKI (nöjd kund index) och varit nominerade till guldkompassen som bästa Maxibutik.
Håkan Gunnarsson, Ägare/Köpman, Maxi Ica Ronneby
MAXI ICA Stormarknad, Hässleholm
Våra medarbetare ger oss framgång!
Vi har arbetat långsiktigt för att bli riktigt bra på kundbemötande, delaktighet och samarbete.
Resultatet av detta arbete ser vi i vår positiva försäljningsutveckling och i våra kundundersökningar. Betyget från våra kunder har höjts varje år och 2008 blev vi Årets Maxi och erhöll Guldkompassen.
Denna framgång har varit möjlig tack vare vårt samarbete med Pernilla. Vi har under denna period haft ett nära samarbete och alla medarbetare har deltagit. Pernilla har en fantastisk förmåga att i gruppen skapa insikt, delaktighet och långsiktig förändring. Jag är mycket nöjd med Pernillas insatser hos oss.
Hans Berg, Maxi ICA Stormarknad Hässleholm

Flygstaden
Halmstad
Hyllinge
Hässleholm
Kalmar
Löddeköpinge
Mellbystrand
Olofström
Oskarskamn
Växjö
Ängelholm
Kristianstad